Meist

Meie Põhiväärtused

USALDUS

Teadmistel põhinevad otsused

KVALITEET

Mida teeme, teeme hästi

UUENDUSLIKKUS

Uuendused, mis loovad väärtust

Missioon – oleme partneriks keskmistele ja suurtele ettevõtetele, et luua kaasaegseid töökohalahendusi

Mõned asjad, milles meil on kogemust

Nordek OÜ on asutatud aastal 2005. Peamiseks tegevusvaldkonnaks oli täiskasvanute koolitus (arvutiõpe, majandus, müük ja psühholoogia). Alates aastast 2014 on Nordek keskendunud IT konsultatsiooni teenustele – kuidas muuta automatiseerimise abil ettevõtlust tulusamaks ning kuidas efektiivsemalt kaasata moodsaid infotehnoloogialahendusi äritegevusse.

Sertifitseeritud ettevõte

Nordek OÜ valiti Pexip videokoosolekulahenduste partneriks, tuginedes pikaajalisele videokonverentsi süsteemide tundmisele ja kogemustele, kuidas integreerida erinevaid videolahendusi (Pexip, Cisco, Polycom, Lifesize, Skype for Business).

– Alates 2017. aastast on Nordek OÜ sertifitseeritud Pexip tarkvara edasimüüja ja tehniline tugi kõikides Balti riikides.
– Alates 2018 teeme koostööd ettevõtetega:

Lekab – luues äriprotsesside automatiseerimise lahendusi (Kofax TotalAgility)
Synergy SKY – videokoosolekute ajastamise, liitumise, halduse ning analüüsi tarkvara
QuickChannel – lisades videokoosolekutele väärtust video voogesituse ja salvestamise abil
Valotalive – kuidas automatiseeritud ja visualiseeritud informatsiooni paremini töötajateni tuua

Me jagame Põhjamaade teadmisi Balti riikides.

Kogemused

Meie tegevjuhil Tarmo Mumm on 20 aastat kogemusi ja teadmisi IT-ja finantsteenuste alal, töötades suurettevõtetes ja mitmekultuurilises keskkonnas. Peamine sihtvaldkond tema jaoks on ärilahendused, digitaliseerimine ja lihtsustamine.

Eelnevad tööd

Pexip Infinity integratsioon on loodud ühele Põhjamaade pangale, et lahendada Skype for Business videokonverentside ühilduvuse probleeme erinevate kliendiseadmete vahel.

Peamine väljakutse oli leida rakendus ja ära kasutada olemasolevat Skype for Business taristut, et lahendada videokonverentside ühildavuse probleem nähtamatult töötajatele ja klientidele.

– pangas oli üle 20 000 töötaja, kes kõik kasutasid Skype’i ärikliendirakendust igapäevatöös
– eesmärk oli, et kliendiga veebikohtumiste arv ulatuks kuni 1000 samaaegse videokõneni!

Peale Pexip-i lahenduse juurutamist, selgus, et pangal on teisigi eraldiseisvaid videokonverentsilahendusi ja millede integreerimine ühisesse süsteemi annaks võimaluse ära kasutada olemasolevaid ressursse ilma lisainvesteeringuid tegemata.

Selle tulemusena liideti läbi Pexip-i lahenduse omavahel suhtlema nii olemasolevad Cisco videoruumid, kui ka Polycomi ja Logitech videoruumide konverentslahendused. Lisaks ka uued Microsoft Surface hub seadmed.
Kõik need eraldiseisvad lahendused said lõpuks funktsionaalsuse, et suhelda nii ettevõttesiseste, kui ka -väliste videokonverentsilahendustega.


Teie mure on meile väljakutse!

Advertisements